اس عاشقانه زیبا و جدید

  • saeed
  • 457 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • چهارشنبه 26 شهریور 1393

 

خدایا
SMS ASHEGHANE



خدایا : خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد بله چه کسی بهتر از تو...


دوست داشتن
SMS ASHEGHANE



کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد
اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!


اس ام اس عاشقانه آبان 93
SMS ASHEGHANE



هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند
وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !


خدایا
SMS ASHEGHANE



خدایا : خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد بله چه کسی بهتر از تو...


دوست داشتن
SMS ASHEGHANE



کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد
اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!


اس ام اس عاشقانه آبان 93
SMS ASHEGHANE



هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند
وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !

  

مهربانی
SMS ASHEGHANE



و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …


قصه عاشقانه
SMS ASHEGHANE



من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …


دوری از عشق
SMS ASHEGHANE



از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !


تو که باشی
SMS ASHEGHANE



تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟


هوای تو را دارم
SMS ASHEGHANE

چهار فصل که حرفه …
فصل پنجمی هست به نام تـــــــــو ، به هوای تـــــــــو …


حس و حال عاشقی
SMS ASHEGHANE


اینکه یه نفر بهت بگه “مواظب خودت باش” حس خوبی داره اما
بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه “نگران نباش من باهاتم”.


وقتی که تو نیستی
SMS ASHEGHANE


وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه !
من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست


اس ام اس مهر 93
SMS ASHEGHANE

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

سری جدید اس ام اس های عاشقانه تقدیم به همه ی عاشقا

اس ام اس عاشقانه جدید94

  • پنجشنبه 27 شهریور 1393
  • 1583 بازدید
اس ام اس عاشقانه جدید94

زیباترین اس ام اس جوک پیامک خنده دار جدید

  • یکشنبه 23 شهریور 1393
  • 1039 بازدید
زیباترین اس ام اس جوک پیامک خنده دار جدید

جدیدترین اس ام اس خنده دار و جالب

  • یکشنبه 23 شهریور 1393
  • 661 بازدید
جدیدترین اس ام اس خنده دار و جالب

طنزنوشته های باحال و خنده دار جدید

  • یکشنبه 23 شهریور 1393
  • 715 بازدید
طنزنوشته های باحال و خنده دار جدید

اس ام اس های باحال شهریور

  • شنبه 22 شهریور 1393
  • 841 بازدید
اس ام اس های باحال شهریور

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و دپرسی:D

  • پنجشنبه 20 شهریور 1393
  • 1771 بازدید
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و دپرسی:D
ESC را فشار دهید تا بسته شود