بهترين رفيق

  • saeed
  • 1435 بازدید
  • 8 دیدگاه
  • چهارشنبه 02 بهمن 1392

بهترین رفیق و دوست شما توی زندگیتون کیه ؟ و چرا ؟ 

دیدگاه ها (8)

wave
  • مهمان

    امیرهمیشه مست

    1393/10/07 علیرضامختاری چون آدم با مرامیهشکلکشکلکشکلک
  • مهمان

    ava

    1393/06/27 بهترین دوستان من مهسا ریحانه وبهار























    شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
  • مهمان

    ایناز

    1393/06/24 من یه دوست خیلیییییی خیلیییییی صمیمی داشتم که کوچ کردن زنجانشکلکشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : سلام
    امیدوارم دوباره ببینیش.
    ممنون از وقتی که گذاشتید.
  • مهمان

    ساره

    1393/06/19 من هیچ دوست خیلی صمیمی ای ندارم
    افسرده هم نیستم
    شاید با خیلیا دوست باشم و یا رازامو ب خیلیا بگم اما حس خوبی نسبت ب هیچ کدوم ندارم و میدونم موندنی نیستن.....
    من 18 سالمه
  • مهمان

    1393/05/28 سلام
    با یک کلیک وبسایتتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدید خود باشید...

    http://zxq.ir
  • مهمان

    ارزو

    1393/05/15 سلام من هیچ دوستی تو زندگی ندارم خیلی تنهام نمیدونم چرا نمیتونم دوستی واسه خودم داشته باشم احساس ناراحتی میکنم خیلی افسردم من 18 سالمه وهنوز تو زندگیم با کسی صمیمی نشدم
  • مهمان

    ریحانه

    1393/05/05 پایه ترین دوستام 7 تا هستن
    (فاطمه-سهیلا-محبوبه-فاطمه-فاطمه-فاطمه-بهاره)
  • مهمان

    نادی

    1393/03/07 مونا پایه دیوووووونه بازی
    پاسخ : ممنون از نظرت

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود